Skip to Content

წარმატების ისტორია: შპს „გით-12“

23 ივლისი, 2024 by
წარმატების ისტორია: შპს „გით-12“
Anamaria Abuashvili

კომპანია: შპს „გით-12“

მდებარეობა: თბილისი, საქართველო

ინდუსტრია: გათბობისა და გაგრილების სისტემები

კომპანიის ზომა: 5-15 თანამშრომელი

ERP მომხმარებლები: 5

ჰოსტინგი: Cloud

დანერგვის პარტნიორი: შპს იარპი სისტემები


კომპანიის შესახებ

შპს „გით-12“, გათბობისა და გაგრილების სისტემების წამყვანი მომწოდებელი, მდებარეობს თბილისში, საქართველოში და ცნობილია თავისი გამორჩეული ხარისხითა და მომხმარებლის კმაყოფილებით. მიუხედავად მისი მცირე ზომისა (5-15 თანამშრომელი), კომპანიამ ინდუსტრიაში მტკიცე რეპუტაცია მოიპოვა, რადგან იგი სთავაზობს მაღალი ხარისხის, ეფექტურ სისტემებს, რომლებიც სხვადასხვა საჭიროებებს აკმაყოფილებს. „გით-12“ უზრუნველყოფს თანამედროვე გათბობისა და გაგრილების სისტემებს, რომელთაც თან ახლავს განსაკუთრებული მომსახურება და შეუდარებელი მომხმარებელთა მხარდაჭერა. კომპანიის გამოცდილი გუნდი გამოირჩევა მაღალი ეფექტურობის გათბობის სისტემების და ყოვლისმომცველი გაგრილების გადაწყვეტილებების ინსტალაციით, მოვლით და შეკეთებით, რაც უზრუნველყოფს კომფორტსა და ენერგოეფექტურობას საცხოვრებელ და კომერციულ გარემოში.  


გამოწვევა

ERP სისტემის დანერგვამდე, შპს „გით-12“-ს შეექმნა რამდენიმე მნიშვნელოვანი პრობლემა, რაც ხელს უშლიდა მათ ზრდასა და ეფექტურობას, მართვის სისტემების არ არსებობის გამო: 

  • ლიდების მართვა: მართვის სისტემის არ არსებობამ მომხმარებლების ეფექტურად მართვა რთული გახადა.
  • მონაცემთა ინტეგრაცია: მონაცემების შეგროვება სხვადასხვა პლატფორმებიდან (Facebook, Mailchimp, WordPress, Google Ads) რთული იყო.
  • ლიდების კლასიფიკაცია: გაყიდვების პროცესი გართულებული იყო ლიდების ხარისხისა და სამუშაო ეტაპის მიხედვით კლასიფიკაციის შეუძლებლობის გამო.
  • კომუნიკაცია: ელ.ფოსტით კომუნიკაციისთვის სისტემიდან გასვლა საჭირო იყო, რაც workflow-ს არღვევს.
  • გაყიდვების კოორდინაცია: გაყიდვების ჯგუფების შექმნა, ლიდების დაკარგვის მიზეზების კონფიგურაცია და კომპლექსური რეპორტების წარმოება პრობლემური იყო.
  • მონაცემთა დამუშავება: მონაცემების ექსპორტი, იმპორტი და არქივირება შრომატევადი პროცესი იყო.


გადაწყვეტილება

შპს „გით-12“-მა გადაწყვიტა გამოიყენოს Odoo, ERP სისტემა, რომელიც დანერგილია შპს იარპი სისტემების დახმარებით. არჩევანი რამდენიმე ფაქტორით იყო განპირობებული:

  • ინტეგრაციის სიმარტივე: Odoo-ს შეუძლია შეუფერხებლად ინტეგრაცია არსებულ პლატფორმებთან და მარტივი დანერგვა.
  • ლიდების მართვა: Odoo რევოლუციას ახდენს გაყიდვების პროცესში ლიდების მართვის შესაძლებლობებით.
  • კომუნიკაციის გაუმჯობესება: ელ.ფოსტით კომუნიკაცია გამარტივებულია სისტემაში.
  • გაუმჯობესებული ანგარიშგება: Odoo უზრუნველყოფს დეტალურ ანგარიშგებას გაყიდვებისა და პროექტების პროგრესის შესახებ.
  • თასქების მართვა: Odoo გთავაზობთ ეფექტურ დაგეგმვასა და დავალებების შესრულებას.
  • ოპერაციული ეფექტურობა: Odoo-ის გამოყენება მთლიანობაში აუმჯობესებს ოპერაციულ ეფექტურობას.


შედეგები

ERP სისტემასთან გამოცდილება იყო უნიკალურად დადებითი შპს გით-12-სთვის და სისტემის დანერგვიდან რამდენიმე თვის შემდეგ კი დადებითი შედეგები მოყვა, რაც არჩევანის სისწორეს ადასტურებდა:

  • გამარტივებული ლიდების მართვა: ლიდების შექმნის, შენახვისა და რედაქტირების შესაძლებლობა ავტომატური მონაცემების წამოღებით პლატფორმებიდან (Facebook, Mailchimp, WordPress, Google Ads)
  • კლასიფიკაციისა და კომუნიკაციის გაუმჯობესება: ლიდების კლასიფიკაცია და ელ.ფოსტით უკეთესი კომუნიკაცია.
  • გაუმჯობესებული ანგარიშგება: საჭირო ინფორმაცია გაყიდვებისა და პროექტების პროგრესის შესახებ.
  • ეფექტური თასქების მართვა: ეფექტური დაგეგმვა და დავალებების შესრულება.
  • მონაცემთა ინტეგრაციის გაუმჯობესება: მონაცემების ექსპორტის/იმპორტის და არქივირების პროცესების გამარტივება.

დასკვნა

Odoo-ს დანერგვამ გარდაქმნა „გით-12“-ის ოპერაციები. სისტემა უკეთეს ლიდების და პროექტების მართვას უზრუნველყოფდა, მნიშვნელოვნად აძლიერებდა ოპერაციულ ეფექტურობას და ხელს უწყობდა კომპანიის ზრდას. Odoo-ს შეუფერხებელი ინტეგრაცია და თანამედროვე შესაძლებლობები „გით-12“-ს წარმატებისთვის მზადყოფნის პირობას აძლევს გათბობისა და გაგრილების ინდუსტრიაში.



გააზიარე ბლოგი